Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Workshop Dr. Jennifer Lees-Marshment: Political Marketing Game and Marketing Democratically

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A33118242" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:33118242 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Workshop Dr. Jennifer Lees-Marshment: Political Marketing Game and Marketing Democratically

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The workshop prepared by Dr. Jennifer Lees-Marshment for students and academic staff workshop on the experience of political practice in the field of political marketing, and individual topics always documented examples from different countries and vividphotographs, interviews with political consultants, etc. At the end of each thematic group were prepared for audience questions and tasks that students had then in small groups together to discuss and answer. After the workshop, prepared by students asking questions about the possibility of using political marketing in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Workshop Dr. Jennifer Lees-Marshment: Political Marketing Game and Marketing Democratically

  • Popis výsledku anglicky

    The workshop prepared by Dr. Jennifer Lees-Marshment for students and academic staff workshop on the experience of political practice in the field of political marketing, and individual topics always documented examples from different countries and vividphotographs, interviews with political consultants, etc. At the end of each thematic group were prepared for audience questions and tasks that students had then in small groups together to discuss and answer. After the workshop, prepared by students asking questions about the possibility of using political marketing in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.4.12.0065" target="_blank" >EE2.4.12.0065: Olomoucké vysoké školství partnerem moravského venkova</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    100

  • Počet zahraničních účastníků

    1

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce