Workshop Dr. Jennifer Lees-Marshment: Political Marketing Game and Marketing Democratically
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A33118242" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:33118242 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Workshop Dr. Jennifer Lees-Marshment: Political Marketing Game and Marketing Democratically
Popis výsledku v původním jazyce
The workshop prepared by Dr. Jennifer Lees-Marshment for students and academic staff workshop on the experience of political practice in the field of political marketing, and individual topics always documented examples from different countries and vividphotographs, interviews with political consultants, etc. At the end of each thematic group were prepared for audience questions and tasks that students had then in small groups together to discuss and answer. After the workshop, prepared by students asking questions about the possibility of using political marketing in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Workshop Dr. Jennifer Lees-Marshment: Political Marketing Game and Marketing Democratically
Popis výsledku anglicky
The workshop prepared by Dr. Jennifer Lees-Marshment for students and academic staff workshop on the experience of political practice in the field of political marketing, and individual topics always documented examples from different countries and vividphotographs, interviews with political consultants, etc. At the end of each thematic group were prepared for audience questions and tasks that students had then in small groups together to discuss and answer. After the workshop, prepared by students asking questions about the possibility of using political marketing in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.4.12.0065" target="_blank" >EE2.4.12.0065: Olomoucké vysoké školství partnerem moravského venkova</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
100
Počet zahraničních účastníků
1
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce