Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Expressions of the Personalization of Leadership: Perspectives of Slovak Party Leaders in Relation to their media Coverage

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33118346" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33118346 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Prejavy personalizácie líderstva: perspektívy slovenských straníckych lídrov vo vzťahu k medializácii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Predkladaná štúdia skúma vplyv a postavenie straníckych vodcov vo vzťahu k personalizáciu politiky v rámci Slovenskej republiky. Identifikuje personalizáciu v médiách, ktorá je vyjadrená zvýšením zamerania mediálneho pokrytia jednotlivých politikov. Hlavným cieľom je poukázať rôzne podoby straníckych vodcov vo vzťahu k pojmu personifikácia, rovnako ako vo vzťahu k typu prezentácii (negatívne, pozitívne alebo neutrálne). Štúdia je založená na spoločnom konštatovaní, že ak politická strana má dominantnú astabilnú pozíciu v rámci systému a vodca strany má silné a charizmatické osobné vlastnosti, či valencie, sa prezentnuje prostredníctvom pozitívnych alebo neutrálnych správ skôr ako negatívny a naopak.

  • Název v anglickém jazyce

    Expressions of the Personalization of Leadership: Perspectives of Slovak Party Leaders in Relation to their media Coverage

  • Popis výsledku anglicky

    This study examines the impact and position of party leaders in relation to the personalization of politics in the Slovak Republic. It identifies personalization in the media, expressed by an increase in the focus of media coverage on individual politicians. The main objective is to show the nature and presentation of party leaders in relation to the concept of personalization, as well as in relation to the type of presentation (negative, positive, or neutral). The study is based on the common finding that if the political party has a dominant and stable position within the system and the party leader has a strong and charismatic personal characteristic (valence), her or she is presented through positive or neutral messages rather than negative, and vice versa.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Středoevropské politické studie

  • ISSN

    1213-2691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    399-419

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus