Pohled školních psychologů na některé aspekty jejich práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33138631" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33138631 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pohled školních psychologů na některé aspekty jejich práce
Popis výsledku v původním jazyce
Počet školních psychologů v ČR se v posledních letech zvyšuje, jejich práce je náročná a v mnohém zůstává laické i odborné veřejnosti obtížně uchopitelná. Jak se vlastně školní psychologie u nás vyvíjela, jak můžeme tuto disciplínu definovat, jak souvisís prací školních psychologů v praxi, jaké jsou podmínky jejich práce apod., to jsou otázky, které si klade projekt Katedry psychologie, jehož dílčí výsledky přináší tento příspěvek. Výzkum se zaměřuje na souvislosti mezi přijetím školního psychologa zestrany některých subjektů školy a jeho pracovní spokojeností, hledá odpovědi na otázky, komu školní psycholog věnuje nejvíce času a jaké jsou konkrétně činnosti, které vykonává.
Název v anglickém jazyce
SCHOOL PSYCHOLOGISTS VIEW ON SOME ASPECTS OF THEIR WORK
Popis výsledku anglicky
The number of school psychologists in the Czech Republic is increasing in recent years, their work is challenging, demanding and in many ways hardly understandable for the lay and professional public, too. How was the school psychology developing in ourcountries in recent years, how can we define this discipline, how is it related to the profession of school psychologist in practice, what are generally conditions of his work like etc. These are questions, the Department of psychology project targets toanswer and its partial results are presented in this contrubution. The research focuses on the connection between an adoption of the school psychologist by certain bodies of a school, his work satisfaction, search for answers, to whom the school psychologist devotes the most time and what are his specific activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PhD existence II: česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech.
ISBN
978-80-244-3037-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
117-123
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
30. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—