Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Facebook - fenomén současné znalostní ekonomiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140483" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140483 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Facebook - fenomén současné znalostní ekonomiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Internetové sociální sítě zásadním způsobem ovlivňují vytváření sociálního kapitálu a způsoby znalostní práce. V tomto příspěvku se zabýváme aktuálně největší sociální sítí, kterou je Facebook. Facebook a jeho uživatelé ovlivňují sociální i ekonomické dění ve světě. Facebook je ovšem zajímavým objektem výzkumu i jako vysoce inovativní firma, která má vlastní přístupy ke získávání a rozvoji lidského a sociálního kapitálu a ke zvyšování kolektivní inteligence týmů svých zaměstnanců. Příspěvek má charakterpřípadové studie, ve které jsou prezentovány a analyzovány vybrané vnější a vnitřní aktivity Facebooku a jeho uživatelů, a doložen vliv a význam této sociální sítě.

  • Název v anglickém jazyce

    Facebook - Phenomenon of Current Knowledge Economy

  • Popis výsledku anglicky

    Internet-based social networks affect significantly the creation of social capital and the ways of knowledge work. In this contribution we deal with Facebook, currently the biggest social network. Facebook and its users influence the course of social andeconomic events in the world. Moreover, Facebook as a highly innovative company is also an interesting object of research, with their own approaches to human capital recruitment and development as well as to increasing collective intelligence of their employees. The contribution can be characterized as a case study in which we present and analyze selected aspects of inner and outer activities of Facebook and its users and document the influence and significance of this social network.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu. Sborník z mezinárodní vědecké konference.

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    237-247

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku