Multikulturalismus ve školních lavicích...
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33145688" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33145688 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Multikulturalismus ve školních lavicích...
Popis výsledku v původním jazyce
Věříme, že v praxi je multikulturní výchova především o slušnosti. Ve výchově jde spíše o emocionální stránku žáka, nežli o kvantitativně ověřitelné znalosti. Jak klasifikovat hodnoty? Emoce? Morálku? Reflektujeme naši vlastní zkušenost se zaváděním obsahů multikulturní výchovy do vzdělávacího systému v České republice.
Název v anglickém jazyce
Multiculturalism in classrooms...
Popis výsledku anglicky
We are confident that multicultural education is in practice mainly about grace. In education, it is more important the emotional aspect the student, rather than quantitatively verifiable knowledge. How to classify values? Emotions? Morality? The text reflects our own experience with the implementation of the content of multicultural education into the Czech educational system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Protipředsudkové vzdělávání v kontextu multikulturalismu
ISBN
978-80-244-3413-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
24-26
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
23. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—