Specifika využívání internetových sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147642" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147642 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika využívání internetových sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikace prostřednictvím internetových sociálních médií je sílícím trendem posledních let. Sociální média se stávají vyhledávanou platformou pro sdílení a tvorbu znalostí i ve firemním prostředí, a to zejména v případech, kdy je obtížné nebo nákladné organizovat osobní setkávání pracovníků. Komunikace prostřednictvím internetových sociálních médií tak firmám umožňuje rozšiřovat spolupráci s jedinci či organizacemi z geograficky vzdálených oblastí. V příspěvku zkoumáme, zda ve využívání sociálních médií existují kulturní odlišnosti, přičemž se zaměřujeme zejména na Asijsko-Pacifickou oblast. Byla využita metoda sekundární analýzy dostupných výzkumů o využívaní sociálních médií v různých oblastech světa a její výstupy byly následně komparovány. Cílem příspěvku je určení nejvýznamnějších specifik využívání sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti. Tato zjištění jsou významná pro úspěšné navazování a udržování pracovních vztahů se subjekty z této oblasti.
Název v anglickém jazyce
The Specifics of the Use of Internet-based Social Media in the Asia-Pacific Region
Popis výsledku anglicky
Communication via Internet-based social media has been an increasing trend in recent years. Social media has become a popular platform for sharing and creating knowledge in business environment, particularly in cases when organizing face to face meetingswould be difficult or expensive. Thanks to communicating via Internet-based social media, companies can extend cooperation with individuals or organizations from geographically remote areas. This paper has tried to establish if there are cultural differences in the use of social media, with particular respect to the Asia-Pacific area. The method of secondary analysis of available research studies on the usage of social media in different parts of the world was used and the results were compared. The aim of the paper is to determine the most important specifics of the use of social media in the Asia-Pacific region. The findings are important to successfully establish and maintain work relations with subjects from this area.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Dálný východ
ISSN
1805-1049
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
18-33
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—