Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika využívání internetových sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147642" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147642 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika využívání internetových sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Komunikace prostřednictvím internetových sociálních médií je sílícím trendem posledních let. Sociální média se stávají vyhledávanou platformou pro sdílení a tvorbu znalostí i ve firemním prostředí, a to zejména v případech, kdy je obtížné nebo nákladné organizovat osobní setkávání pracovníků. Komunikace prostřednictvím internetových sociálních médií tak firmám umožňuje rozšiřovat spolupráci s jedinci či organizacemi z geograficky vzdálených oblastí. V příspěvku zkoumáme, zda ve využívání sociálních médií existují kulturní odlišnosti, přičemž se zaměřujeme zejména na Asijsko-Pacifickou oblast. Byla využita metoda sekundární analýzy dostupných výzkumů o využívaní sociálních médií v různých oblastech světa a její výstupy byly následně komparovány. Cílem příspěvku je určení nejvýznamnějších specifik využívání sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti. Tato zjištění jsou významná pro úspěšné navazování a udržování pracovních vztahů se subjekty z této oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Specifics of the Use of Internet-based Social Media in the Asia-Pacific Region

  • Popis výsledku anglicky

    Communication via Internet-based social media has been an increasing trend in recent years. Social media has become a popular platform for sharing and creating knowledge in business environment, particularly in cases when organizing face to face meetingswould be difficult or expensive. Thanks to communicating via Internet-based social media, companies can extend cooperation with individuals or organizations from geographically remote areas. This paper has tried to establish if there are cultural differences in the use of social media, with particular respect to the Asia-Pacific area. The method of secondary analysis of available research studies on the usage of social media in different parts of the world was used and the results were compared. The aim of the paper is to determine the most important specifics of the use of social media in the Asia-Pacific region. The findings are important to successfully establish and maintain work relations with subjects from this area.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Dálný východ

  • ISSN

    1805-1049

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    18-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus