Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147853" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147853 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, která byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize můžeme nalézt odpovědi na otázky: Jak se systém politické komunikace v České republice odlišuje od komunikačních systémů tradičních demokracií? Působí proměnná zákonná regulace na model fungování volebních kampaní? Jak v systému působí negativníreklama? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
Název v anglickém jazyce
Voters, parties and negative campaigning. Political communication in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The book focuses mainly on the effects of negative advertising, which was one of the communication formats, which was imported to the Czech Republic from the U.S. environment. In the book you can find answers to the questions: How does the system of political communication in the Czech Republic differs from communication systems of tradional European democracies? Is there an influence of negative advertising on voter trunout, citizen As the system operates in negative advertising? Negative publicity mayaffect voter turnout, citizen involvement in politics, etc.?
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.30.0004" target="_blank" >EE2.3.30.0004: Podpora vytváření excelentních výzkumných týmů a intersektorální mobility na Univerzitě Palackého v Olomouci</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7419-158-9
Počet stran knihy
320
Název nakladatele
Sociologické nakladatelství (SLON)
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—