Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147853" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147853 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Voliči, strany a negativní kampaň. Politická komunikace v České republice.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, která byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize můžeme nalézt odpovědi na otázky: Jak se systém politické komunikace v České republice odlišuje od komunikačních systémů tradičních demokracií? Působí proměnná zákonná regulace na model fungování volebních kampaní? Jak v systému působí negativníreklama? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

  • Název v anglickém jazyce

    Voters, parties and negative campaigning. Political communication in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The book focuses mainly on the effects of negative advertising, which was one of the communication formats, which was imported to the Czech Republic from the U.S. environment. In the book you can find answers to the questions: How does the system of political communication in the Czech Republic differs from communication systems of tradional European democracies? Is there an influence of negative advertising on voter trunout, citizen As the system operates in negative advertising? Negative publicity mayaffect voter turnout, citizen involvement in politics, etc.?

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0004" target="_blank" >EE2.3.30.0004: Podpora vytváření excelentních výzkumných týmů a intersektorální mobility na Univerzitě Palackého v Olomouci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7419-158-9

  • Počet stran knihy

    320

  • Název nakladatele

    Sociologické nakladatelství (SLON)

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy