Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Peasant versus Duke - the first direct presidential elections in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10318303" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10318303 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Ziemianin kontra książę, czyli pierwsze bezpośrednie wybory prezydenckie w Czechach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tematem tekstu są pierwsze bezpośrednie wybory prezydenckie w Czechach, które odbyły się w styczniu 2013 r. Prezentuje on przebieg i specyfikę kampanii wyborczych dwóch kandydatów, którzy weszli do drugiej tury wyborów, czyli Miloša Zemana i Karla Schwarzenberga. W oparciu o wybrane formy przekazu, w największym stopniu wykorzystywane w procesie komunikacji z wyborcami (reklama zewnętrzna, reklama telewizyjna, Internet), ukazane zostały główne, podejmowane w kampanii tematy, zastosowane do ich prezentacji mechnizmy oraz efekty jakie przyniosły. Wyłaniające się na podstwie ich analizy strategie wyborcze pozwalają również na wskazanie specyfiki komunikowania politycznego w Czechach.

  • Název v anglickém jazyce

    Peasant versus Duke - the first direct presidential elections in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of the text is the first direct presidential elections in the Czech Republic, which took place in January 2013. It presents the course and the specificity of election campaign the two candidates who entered the second round of elections - MilošZeman and Karel Schwarzenberg. Based on the chosen forms of communication - to the greatest extent used in the process of communication with voters (outdoor advertising, TV advertising, Internet) - were shown the main, taken in the campaign themes, themechanisms used for their presentation and the effects that they have brought. Shown in this way electoral strategies also allow to show the specificity of political communication in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Oblicza komunikacji

  • ISSN

    2083-5345

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    143-162

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus