Zakotvená teorie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150113" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150113 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zakotvená teorie
Popis výsledku v původním jazyce
Glasser-Straussova zakotvená teorie v kontextu kvalitativního výzkumu. Model hlavních složek a strukturních vztahů v kvalitativním výzkumném designu s ohledem na zakotvenou teorii. Zakotvená teorie v kontextu základních metodologických typů analýzy. Zakotvená teorie jako mezičlánek na spojnici mezi hermeneutickým a obsahově analytickým přístupem k interpretování. Problém korektnosti a "zneužívání" zakotvené teorie. Stručný popis hlavních metodologických a metodických momentů zakotvené teorie: teoretickácitlivost, kódování a typy kódů, rekurzivní pohyb mezi daty a modely, sycení a strukturace kategorií, formulace centrálních kategorií, principy tvorby zakotvené teorie.Technologická podpora zakotvené teorie a s ní spojené možnosti e-learningového vzdělávání. Informace dostupné v prostředí Internetu.
Název v anglickém jazyce
Grounded Theory
Popis výsledku anglicky
Glasser-Strauss grounded theory in the context of qualitative research. Model main components and structural relationships in qualitative research design with respect to the grounded theory. Grounded theory in the context of basic methodological types ofanalysis. Grounded theory as an interface to bridge between the hermeneutic and content analytical approach to interpreting. The problem of correctness and "abuse" grounded theory. A brief description of the main methodological and methodical moments ofgrounded theory: theoretical sensitivity, coding and code types, recursive movement between data and models, saturation and structuring categories formulation of central categories, enshrined the principles of creating teorie.Technologická support of grounded theory and related opportunities e-learning education. Information available on the Internet.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
55
Počet zahraničních účastníků
0
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce