Dotazník sebepojetí školní úspěšnosti dětí (SPAS)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150601" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150601 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dotazník sebepojetí školní úspěšnosti dětí (SPAS)
Popis výsledku v původním jazyce
SPAS je dotazník vytvořený v roce 1987 Matějčkem a Vágnerovou. Jedná se o upravenou variantu původní metody F. J. Boersmy a J. W. Chapmana z roku 1979. SPAS je zkratkou anglického Student's Perception Ability Scale. Dotazník poskytuje informace o postojidítěte k vlastnímu školnímu výkonu.
Název v anglickém jazyce
Student's Perception Ability Scale (SPAS)
Popis výsledku anglicky
SPAS is a questionnaire created in 1987 and Matějčka Vágnerová. It is a modified variant of the original methods FJ Boersma and JW Chapman from 1979. SPAS stands for Student's Perception Ability Scale. The questionnaire provides information on the position of the child's own school performance.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vybrané osobnostní rysy a rizikové formy chování u českých žáků a žákyň
ISBN
978-80-244-4223-5
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
17-23
Počet stran knihy
74
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—