SPAS - Dotazník sebepojetí školní úspěšnosti dětí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33149771" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33149771 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
SPAS - Dotazník sebepojetí školní úspěšnosti dětí
Popis výsledku v původním jazyce
SPAS je dotazník vytvořený v roce 1987 Matějčkem a Vágnerovou. Jedná se o upravenou variantou původní metody F. J. Boersmy a J. W. Chapmana z roku 1979. SPAS je zkratkou anglického Student's Perception Ability Scale. Dotazník poskytuje informace o postoji dítěte k vlastnímu školnímu výkonu. Význam školního úspěchu pro sebepojetí dítěte závisí na tom, jak se dosud jeho sebepojetí vytvářelo.
Název v anglickém jazyce
SPAS - Student's Perception Ability Scale
Popis výsledku anglicky
SPAS is a questionnaire created in 1987 by Matějčka and Vágnerová. It is a modified variant of the original method from F.J. Boersma and J.W. Chapman in 1979. SPAS stands for Student's Perception of Ability Scale. The questionnaire provides information on the position of the child's own school performance. The importance of school success for the child's self-esteem depends on how far his self created.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Protektivní a rizikové osobnostní rysy u adolescentů
ISBN
978-80-244-4181-8
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
84-88
Počet stran knihy
153
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—