Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum médií. Nejužívanější metody a techniky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33151390" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33151390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum médií. Nejužívanější metody a techniky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace představuje metodologii mediálních studií, především linii vycházející ze sociologické tradice. Kniha čtenáře uvádí do světa empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje oporu pro případnou samostatnou empirickou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky bylo představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Zároveň uvádí příklady vlastní výzkumné práce s mediálními obsahy i z oblasti výzkumupříjemců médií. Kniha diskutuje základní metodologické koncepty a poskytuje vodítka pro rozvíjení dovedností získávat, analyzovat, interpretovat i prezentovat empirické poznatky. Ukazuje klíčová pravidla vědecké práce a objasňuje postupy generování a ověřování vědeckých poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Kniha je určena všem zájemcům o fungování médií v době pozdní modernity a těm, kteří se zabývají analýzou mediálních obsahů a účinků médií.

  • Název v anglickém jazyce

    Media research. The most widely used methods and techniques

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph presents the methodology of media studies, especially approaches based on sociological tradition. The book invites the reader into the world of empirical research of the social sciences, it discuss its stages and provides support for a possible independent empirical work in the field of media research. The main effort of the author was to introduce the most commonly used methods in media research and culture implemented in the Czech Republic. It also presents examples of the research, analysis of media content and media recipients as well. Book presents the basic methodological concepts and provides guidance for developing the skills to acquire, analyse, interpret and present empirical findings. It explains the basic rules of scientific work and clarifies procedures of generation and verification of scientific knowledge in the field of media, cultural and communication studies. The book is designed for those interested in the functioning of the media in the late modernity

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-3568-9

  • Počet stran knihy

    544

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy