Motivace k mimoškolní práci s dětmi a mládeží
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154310" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154310 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace k mimoškolní práci s dětmi a mládeží
Popis výsledku v původním jazyce
V oblasti vedení dětí a mládeže ve volném čase hraje motivace vedoucích významnou roli. V českém prostředí lze ovšem najít na toto téma jen velmi málo studií, proto jsme se rozhodli na danou problematiku zaměřit. Vzhledem ke komplexnosti konceptu motivace jsme práci zúžili pouze na motivaci k výkonu. Na vzorku 171 dobrovolných a placených vedoucích ověřujeme, zda se výkonová motivace cílové skupiny liší vzhledem k běžné populaci, zda souvisí s pozicí jedince v organizaci a zda je ovlivněna případným finančním ohodnocením. K získání dat byl použit Osobní dotazník shrnující základní informace o respondentech a Dotazník motivace k výkonu - LMI autorů Schulera a Prochasky. Kromě souvislosti s případným platem byly všechny hypotézy přijaty.
Název v anglickém jazyce
Motivation to extra-curricular work with Children and young People
Popis výsledku anglicky
Motivation has an important role in work of youth-workers specialised in leisure time activities. Czech research papers on this topic are quite rare, that's why we have decided to work on that. Due to the complexity of the concept of motivation we have focused only on achievement motivation. Using sample consisting of 171 both voluntary and paid workers, we tried to prove that achievement motivation of youth workers differs from the rest of the population, that it is related to one's position in an organisation and that there is difference between paid and non-paid workers. The data were collected by means of the Personal questionnaire and the Achievement motivation questionnaire - LMI by Schuler and Prochaska. Except for the difference between paid and non-paid workers, all of the hypotheses were accepted.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paidagogos
ISSN
1213-3809
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
57-67
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—