Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Review of Pedagogic Leadership Research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154338" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154338 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/15:33154338

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Review of Pedagogic Leadership Research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogic leadership has been increasingly emphasized in recent decades, in respect of improving teaching and learning as well as for ensuring high quality education reaches the classroom. This review investigates the theories surrounding pedagogical leadership research including various viewpoints of conceptualizing pedagogical leadership, its main dimensions and findings about its practice in schools. Moreover, this review includes further research plan for capturing the role of head teacher in pedagogic leadership of schools.

  • Název v anglickém jazyce

    Review of Pedagogic Leadership Research

  • Popis výsledku anglicky

    Pedagogic leadership has been increasingly emphasized in recent decades, in respect of improving teaching and learning as well as for ensuring high quality education reaches the classroom. This review investigates the theories surrounding pedagogical leadership research including various viewpoints of conceptualizing pedagogical leadership, its main dimensions and findings about its practice in schools. Moreover, this review includes further research plan for capturing the role of head teacher in pedagogic leadership of schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interdisciplinary Scientific International Conference Reviewed Proceedings of the for PhD students and assistants

  • ISBN

    978-80-87952-10-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    842-848

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    25. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku