Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Contemporary French literature, Marie-Helene Lafon, the novel Les pays, Marie Ndiayeová, the novel Trois femmes puissantes, "la rentrée littéraire"

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154550" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154550 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Diffusion des recherches scientifiques : Les presses universitaires, leur mission et l'avenir (en République Tch?que et en France)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Le workshop consacré a la production imprimee du livre scientifique en tant que résultat de la recherche, sur l'exemple des Presses universitaires d'Olomouc et de Presses universitaires de Clermont-Ferrand en France. Les participants ont discuté autour des themes lies au role des Maisons d'édition au marché actuel du livre, a la production du livre en papier, aux editions numériques, a la stratégie de la publicité, au marketing etc.

  • Název v anglickém jazyce

    Contemporary French literature, Marie-Helene Lafon, the novel Les pays, Marie Ndiayeová, the novel Trois femmes puissantes, "la rentrée littéraire"

  • Popis výsledku anglicky

    Workshop focused on problems of specialized scientific printed production as a scientific research results. The participants had a discussion on following exemples of Palacký University Publishing House in Olomouc and Blaise Pascal University PublishingHouse in Clermont-Ferrand: role of university publishing houses on contemporary book market, printed book production, e-books, promotion strategy, marketing and so on.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    FF UP v Olomouci

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    17

  • Počet zahraničních účastníků

    8

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce