Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ A PŘIDANÉ LÁTKY V POTRAVINÁCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154697" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154697 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ A PŘIDANÉ LÁTKY V POTRAVINÁCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje, jak ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů přítomnost přidaných látek (tzv. éček) v potravinách a zda je toto chování racionální. Cílem příspěvku je zhodnotit, jak spotřebitelé vnímají výskyt přidaných látek v potravinách, zda mají povědomí o jejich významu a do jaké míry přítomnost těchto látek ovlivňuje jejich rozhodnutí o koupi výrobku. K získání potřebných dat pro analýzu a vyvození závěrů je použita forma dotazníkového šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    CONSUMER BUYING BEHAVIOUR AND ADDED SUBSTANCES IN FOOD

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyzes how is consumer buying behavior affected by added substances in food and if this behavior is based on a reasonable basis. The aim of this paper is to evaluate how consumers perceive an occurrence of added substances in food products, if they are aware of their meaning and to what extent the occurrence of added substances affects their purchase decision. Technique of a questionnaire survey is used to obtain relevant data for the analysis and final conclusions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2015: Ženy - podnikatelky v minulosti a současnosti

  • ISBN

    978-80-87533-12-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    165-170

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    10. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku