Vnímání e-knihy jako nového média na trhu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33158511" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33158511 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání e-knihy jako nového média na trhu
Popis výsledku v původním jazyce
E-knihy jsou média, která jsou v České republice na trhu poměrně krátkou dobu. Za tu dobu si však našly své specifické spotřebitele. Článek je výzkumem mezi čtenáři těchto i klasických papírových knih, a jeho cílem je zjistit, jaké preference u tohoto média převládají a jakou motivaci spotřebitelé k jejich nákupu i využívání mají.
Název v anglickém jazyce
PERCEPTION OF E-BOOK AS A NEW MEDIUM IN THE MARKET
Popis výsledku anglicky
E-books are media available on the Czech Republic market for a relatively short period of time. During the time they have found their specific consumers. This article presents a research among readers of these and classic paper books, in order to identify the preference for this media and discover what motivate consumers to buy and use them.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
12.
Číslo periodika v rámci svazku
4/2015
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
76-79
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—