Power-point karaoke? K současnému stavu výuky českého jazyka a literatury na středních školách.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F17%3A73587592" target="_blank" >RIV/61989592:15210/17:73587592 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pf.ujep.cz/kbo/dalsi-cinnost/usta-ad-albim-bohemica" target="_blank" >https://www.pf.ujep.cz/kbo/dalsi-cinnost/usta-ad-albim-bohemica</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Power-point karaoke? K současnému stavu výuky českého jazyka a literatury na středních školách.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou power-pointových prezentací a jejich užití v současném českém školství. Jako výuková metoda je formát .ppt významným faktorem ovlivňujícím kvalitu výuky. Pokud je výklad vyučujícího nahrazen prezentacemi, nebývají často naplněny výukové cíle hodin literatury. Autorka se věnuje nenaplněnému potenciálu power-pointových prezentací a tomu, jak formují současný vývoj školství.
Název v anglickém jazyce
Power-Point Karaoke? On Contemporary High-school Education of Czech Language and Literature
Popis výsledku anglicky
This article examines the issue of the Power-Point presentation and its usage in contemporary Czech schools. Being an educational method, a power-point presentation is a factor which has significant impact on the quality of education. As long as the teacher’s presentations are substituted by Power-Point karaoke, an inferior structure of the .ppt’s or .pptx’s which are not seminal for students, the educational goals of the Czech language and literature courses are not fulfilled at all. The author considers the potentiality of power-point presentations and how that has not reflected the overal progress in schooling.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Usta ad Albim BOHEMICA
ISSN
1802-825X
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVII
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
6-10
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—