Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Power-point karaoke? K současnému stavu výuky českého jazyka a literatury na středních školách.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F17%3A73587592" target="_blank" >RIV/61989592:15210/17:73587592 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.ujep.cz/kbo/dalsi-cinnost/usta-ad-albim-bohemica" target="_blank" >https://www.pf.ujep.cz/kbo/dalsi-cinnost/usta-ad-albim-bohemica</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Power-point karaoke? K současnému stavu výuky českého jazyka a literatury na středních školách.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou power-pointových prezentací a jejich užití v současném českém školství. Jako výuková metoda je formát .ppt významným faktorem ovlivňujícím kvalitu výuky. Pokud je výklad vyučujícího nahrazen prezentacemi, nebývají často naplněny výukové cíle hodin literatury. Autorka se věnuje nenaplněnému potenciálu power-pointových prezentací a tomu, jak formují současný vývoj školství.

  • Název v anglickém jazyce

    Power-Point Karaoke? On Contemporary High-school Education of Czech Language and Literature

  • Popis výsledku anglicky

    This article examines the issue of the Power-Point presentation and its usage in contemporary Czech schools. Being an educational method, a power-point presentation is a factor which has significant impact on the quality of education. As long as the teacher’s presentations are substituted by Power-Point karaoke, an inferior structure of the .ppt’s or .pptx’s which are not seminal for students, the educational goals of the Czech language and literature courses are not fulfilled at all. The author considers the potentiality of power-point presentations and how that has not reflected the overal progress in schooling.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Usta ad Albim BOHEMICA

  • ISSN

    1802-825X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    6-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus