How Can Social Enterprises Benefit from Content Marketing? Customer Psychology
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F18%3A73588487" target="_blank" >RIV/61989592:15210/18:73588487 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How Can Social Enterprises Benefit from Content Marketing? Customer Psychology
Popis výsledku v původním jazyce
In the corporate websites, blogs, and social networks era, content marketing is a tool that can help businesses build close relationships with their customers and employees. This approach could play an important role especially for social enterprises that should be able to engage their customers by telling the company‘s story. The aim of this research is to analyze the frequency of use of content marketing by social enterprises in Olomouc region in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
How Can Social Enterprises Benefit from Content Marketing? Customer Psychology
Popis výsledku anglicky
In the corporate websites, blogs, and social networks era, content marketing is a tool that can help businesses build close relationships with their customers and employees. This approach could play an important role especially for social enterprises that should be able to engage their customers by telling the company‘s story. The aim of this research is to analyze the frequency of use of content marketing by social enterprises in Olomouc region in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Knowledge for Market Use 2018: Finances in the Background of Sustainable Development
ISBN
978-80-244-5392-7
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
211-215
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Palacký University in Olomouc
Datum konání akce
6. 9. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—