Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How Can Social Enterprises Benefit from Content Marketing? Customer Psychology

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F18%3A73588487" target="_blank" >RIV/61989592:15210/18:73588487 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How Can Social Enterprises Benefit from Content Marketing? Customer Psychology

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the corporate websites, blogs, and social networks era, content marketing is a tool that can help businesses build close relationships with their customers and employees. This approach could play an important role especially for social enterprises that should be able to engage their customers by telling the company‘s story. The aim of this research is to analyze the frequency of use of content marketing by social enterprises in Olomouc region in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    How Can Social Enterprises Benefit from Content Marketing? Customer Psychology

  • Popis výsledku anglicky

    In the corporate websites, blogs, and social networks era, content marketing is a tool that can help businesses build close relationships with their customers and employees. This approach could play an important role especially for social enterprises that should be able to engage their customers by telling the company‘s story. The aim of this research is to analyze the frequency of use of content marketing by social enterprises in Olomouc region in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Knowledge for Market Use 2018: Finances in the Background of Sustainable Development

  • ISBN

    978-80-244-5392-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    211-215

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Palacký University in Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku