Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New funding models for regional public schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F21%3A73608960" target="_blank" >RIV/61989592:15210/21:73608960 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kems.upol.cz/fileadmin/userdata/FF/katedry/kae/knowcon/proceedings/KNOWCON_2021_conference_proceedings__pdfa_.pdf" target="_blank" >https://kems.upol.cz/fileadmin/userdata/FF/katedry/kae/knowcon/proceedings/KNOWCON_2021_conference_proceedings__pdfa_.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New funding models for regional public schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The topic of present study is the funding of secondary education. It presents the results of research undertaken at secondary grammar schools in the region of Zlín in the Czech republic. It firstly provides basic facts of school funding in the Czech Republic, consequently explains both former and current central funding formulas used to allocate funding for teaching costs to be able to present a comprehensive analysis of the data concerning both methods. Finally, the results are compared and evaluated.

  • Název v anglickém jazyce

    New funding models for regional public schools

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of present study is the funding of secondary education. It presents the results of research undertaken at secondary grammar schools in the region of Zlín in the Czech republic. It firstly provides basic facts of school funding in the Czech Republic, consequently explains both former and current central funding formulas used to allocate funding for teaching costs to be able to present a comprehensive analysis of the data concerning both methods. Finally, the results are compared and evaluated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KNOWCON 2021: Knowledge on Economics and Management. Conference proceedings

  • ISBN

    978-80-244-6032-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    122-128

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    11. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku