Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Práce školních psychologů v době pandemie Covid-19 aneb co říkají data?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F21%3A73610876" target="_blank" >RIV/61989592:15210/21:73610876 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journals.muni.cz/skolnipsycholog/issue/view/1571/586" target="_blank" >https://journals.muni.cz/skolnipsycholog/issue/view/1571/586</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Práce školních psychologů v době pandemie Covid-19 aneb co říkají data?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Uzavření škol v době pandemie ovlivnilo nejen podobu výuky, ale i práci školních psychologů. Abychom zjistili, jakým způsobem se jejich činnost vlivem pandemie proměnila, uspořádali jsme dvě vlny dotazníkového šetření (na jaře 2020 a poté na jaře 2021), jejichž výsledky zde v krátké formě diskutujeme. Přestože v některých oblastech (technické kompetence, práce se třídou) lze pozorovat vývoj pozitivním směrem, je potřeba nezapomínat na význam duševní hygieny, a to nejen u školních psychologů, ale i žáků, rodičů a učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The work of school psychologists during the Covid-19 pandemic - what do the data say?

  • Popis výsledku anglicky

    The closure of schools during the COVID-19 pandemic affected not only the form of teaching but also the work of school psychologists. To find out how their activities changed as a result of the pandemic, we organized two waves of a questionnaire survey (in spring 2020 and then in spring 2021), the results of which we discuss here in brief form. Although in some areas (technical competence, class work) development can be observed in a positive direction, it is necessary not to forget the importance of mental hygiene, not only in school psychologists but also in students, parents, and teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL04000033" target="_blank" >TL04000033: Možnosti on-line psychosociální péče pro situace omezeného přímého kontaktu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Školský psychológ

  • ISSN

    2695-0154

  • e-ISSN

    2695-0154

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1a2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    9-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus