Práce školních psychologů v době pandemie Covid-19 aneb co říkají data?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F21%3A73610876" target="_blank" >RIV/61989592:15210/21:73610876 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/skolnipsycholog/issue/view/1571/586" target="_blank" >https://journals.muni.cz/skolnipsycholog/issue/view/1571/586</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Práce školních psychologů v době pandemie Covid-19 aneb co říkají data?
Popis výsledku v původním jazyce
Uzavření škol v době pandemie ovlivnilo nejen podobu výuky, ale i práci školních psychologů. Abychom zjistili, jakým způsobem se jejich činnost vlivem pandemie proměnila, uspořádali jsme dvě vlny dotazníkového šetření (na jaře 2020 a poté na jaře 2021), jejichž výsledky zde v krátké formě diskutujeme. Přestože v některých oblastech (technické kompetence, práce se třídou) lze pozorovat vývoj pozitivním směrem, je potřeba nezapomínat na význam duševní hygieny, a to nejen u školních psychologů, ale i žáků, rodičů a učitelů.
Název v anglickém jazyce
The work of school psychologists during the Covid-19 pandemic - what do the data say?
Popis výsledku anglicky
The closure of schools during the COVID-19 pandemic affected not only the form of teaching but also the work of school psychologists. To find out how their activities changed as a result of the pandemic, we organized two waves of a questionnaire survey (in spring 2020 and then in spring 2021), the results of which we discuss here in brief form. Although in some areas (technical competence, class work) development can be observed in a positive direction, it is necessary not to forget the importance of mental hygiene, not only in school psychologists but also in students, parents, and teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL04000033" target="_blank" >TL04000033: Možnosti on-line psychosociální péče pro situace omezeného přímého kontaktu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Školský psychológ
ISSN
2695-0154
e-ISSN
2695-0154
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
1a2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
9-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—