Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consumer behaviour towards private labels at the time of Covid-19 pandemic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F21%3A73611325" target="_blank" >RIV/61989592:15210/21:73611325 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191212" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191212</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consumer behaviour towards private labels at the time of Covid-19 pandemic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The marketing efforts aim to create a strong brand to which the consumers will be loyal. The paper aims to find whether the period of the Covid-19 pandemic may have affected consumer decision making when buying selected categories of private-label food products. To examine the behaviour of consumers towards private labels, quantitative data were obtained from 687 respondents using a questionnaire survey. The availability of grocery purchases in supermarkets at the time of pandemic restrictions has demonstrated further opportunities in the expansion and development of private labels of food commodities.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behaviour towards private labels at the time of Covid-19 pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    The marketing efforts aim to create a strong brand to which the consumers will be loyal. The paper aims to find whether the period of the Covid-19 pandemic may have affected consumer decision making when buying selected categories of private-label food products. To examine the behaviour of consumers towards private labels, quantitative data were obtained from 687 respondents using a questionnaire survey. The availability of grocery purchases in supermarkets at the time of pandemic restrictions has demonstrated further opportunities in the expansion and development of private labels of food commodities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KNOWCON 2021 Knowledge on Economics and Management Conference Proceedings

  • ISBN

    978-80-244-6032-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    47-53

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    11. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku