Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Bursarii super Ovidios, a Medieval "Philological" Catena Commentary on Ovid

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F22%3A73615495" target="_blank" >RIV/61989592:15210/22:73615495 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ics.cas.cz/upload/__files/Engelbrecht_Eirene_2022.pdf" target="_blank" >https://www.ics.cas.cz/upload/__files/Engelbrecht_Eirene_2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Bursarii super Ovidios, a Medieval "Philological" Catena Commentary on Ovid

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article treats the commentary Bursarii super Ovidios by Master William of Orléans, written around 1200 AD, as a typical example of a catena commentary from the early thirteenth century. First, the reading technique that changed in the twelfth century and the layout of the manuscripts are discussed. After a discussion of the title ‘bursarii’ and a short introduction to the commentary, the Vita Ovidii and its various parts are successively discussed. The focus of each section is illustrated with the help of examples from the text. Thus, insight is given into the way in which Ovid’s text was treated in the undergraduate phase of lectures.

  • Název v anglickém jazyce

    The Bursarii super Ovidios, a Medieval "Philological" Catena Commentary on Ovid

  • Popis výsledku anglicky

    This article treats the commentary Bursarii super Ovidios by Master William of Orléans, written around 1200 AD, as a typical example of a catena commentary from the early thirteenth century. First, the reading technique that changed in the twelfth century and the layout of the manuscripts are discussed. After a discussion of the title ‘bursarii’ and a short introduction to the commentary, the Vita Ovidii and its various parts are successively discussed. The focus of each section is illustrated with the help of examples from the text. Thus, insight is given into the way in which Ovid’s text was treated in the undergraduate phase of lectures.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA21-05523S" target="_blank" >GA21-05523S: Středověký školní komentář Bursarii super Ovidios a recepce Ovidia ve středověkém školství</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Eirene-Studia Graeca et Latina

  • ISSN

    0046-1628

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    39

  • Strana od-do

    39-77

  • Kód UT WoS článku

    000988593200003

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85149225960