Animal in phraseology in German-Czech-Ukrainian comparison. On the example of advertising texts
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F24%3A73629630" target="_blank" >RIV/61989592:15210/24:73629630 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/24:73629630
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Das Tier in der Phraseologie im deutsch-tschechisch-ukrainischen Vergleich. Am Beispiel der Werbetexte
Popis výsledku v původním jazyce
Der Artikel befasst sich mit dem Problem der Phraseologismen über Tiere in Werbetexten im Vergleich zwischen Deutsch, Tschechisch und Ukrainisch. Vor dem Hintergrund des anhaltenden militärischen Konflikts in der Ukraine wurden auch politische Werbetexte berücksichtigt.
Název v anglickém jazyce
Animal in phraseology in German-Czech-Ukrainian comparison. On the example of advertising texts
Popis výsledku anglicky
The article deals with the problem of phraseologisms about animals in advertising texts, in comparison between German, Czech and Ukrainian. Political advertising texts were also taken into account, in the context of the ongoing military conflict in Ukraine.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Interkulturelles und Interdisziplinäres in der Phraseologie und Parömiologie I
ISBN
978-3-339-13804-0
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
253-271
Počet stran knihy
272
Název nakladatele
Verlag Dr. Kovač
Místo vydání
Hamburg
Kód UT WoS kapitoly
—