Cílená reklama a její vliv na spotřebitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F12%3A33140150" target="_blank" >RIV/61989592:15220/12:33140150 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cílená reklama a její vliv na spotřebitele
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou behaviorální reklamy a její současnou právní regulací v českém i v evropském právu. Pozornost je věnována samotnému pojmu cílené reklamy a pak také jejímu vlivu na spotřebitele a děti.
Název v anglickém jazyce
The behavioral advertising and influencing consumers
Popis výsledku anglicky
The article deals with behavioral advertising and its present legal regulation in the czech and european law. Attention is paid to the legal issue targeted advertising and its influence on consumers and children
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Právní fórum : český právnický měsíčník
ISSN
1214-7966
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
11
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
483-487
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—