Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role univerzity jako vzdělavatele v mediaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F13%3A33143611" target="_blank" >RIV/61989592:15220/13:33143611 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role univerzity jako vzdělavatele v mediaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konec 20. a počátek 21. století lze v Evropě bez nadsázky označit za období hledání nových forem spravedlnosti, které doplnily (příp. nahradily) některé tradiční postupy. Jednou z možností je mediace. V souvislosti s tím hledáme ty nejlepší podmínky prorozvoj kompetencí mediátorů. Článek se zabývá rolí univerzit jako vzdělavatele v mediaci. Po uvedení do problému přinášíme základní přehled vzdělávání v mediaci u nás, primárně z pohledu systémového, než historického, a aktivit jednotlivých vzdělavatelů.Vyústěním článku jsou úvahy nad rolí univerzity jako nositele rozvoje metody a vzdělávání v mediaci.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of universities as educators in mediation

  • Popis výsledku anglicky

    Late 20th and beginning of the 21st century in Europe can without exaggeration be described as the search for new forms of justice that complement (or replace) some traditional practices. One option is mediation. In connection with this, we are looking for the best conditions for the development of competencies mediators. The article discusses the role of universities as educators in mediation. After putting the problem of bringing basic overview training in mediation with us, primarily from the perspective of the system than historical, and activities of individual educators. The result of Article considerations about the role of universities as vehicles of development methods and training in mediation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Bulletin advokacie

  • ISSN

    1210-6348

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    45-47

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus