Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní tělesná výchova v systému nových inkluzivních přístupů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F17%3A73586680" target="_blank" >RIV/61989592:15220/17:73586680 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15510/17:73586680

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní tělesná výchova v systému nových inkluzivních přístupů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dynamické období, kterým prochází naše základní a střední školství vyžaduje řadu inovací.S tím je spojena nutnost revize postupů při uvolňování žáků z tělesné výchovy, obsahové změny ve vysokoškolské přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy, dialog s lékařskou odbornou veřejností, osvěta u rodičů a zařazení otázek pohybových aktivit a zdravého životního stylu do systému celoživotního vzdělávání a školení pedagogických pracovníků, včetně asistentů pedagoga, poradenských speciálně-pedagogických pracovníků nebo ředitelů škol.Meziresortní snahy o implementaci mezinárodních strategických dokumentů do národních legislativních norem se v oblasti společného vzdělávání, včetně tělesné výchovy, dočkávají postupného naplňování.ČR je v některých oblastech paradoxně lépe připravena na zahájení fungujícího systému zařazování žáků do společných pohybových programů ve školách než většina okolních států.

  • Název v anglickém jazyce

    School physical education in a new inclusive approach

  • Popis výsledku anglicky

    Primary and secondary education in the Czech Republic is going through a dynamic period which demands many innovations.Therefore, it is necessary: to revise policies related to „exemption of pupils from physical education“, to change university curricula of future PE teachers, to communicate with health care professionals, to educate parents etc. Also, it is important to implement questions about physical activities and healthy lifestyle into lifelong education system, training of pedagogical workers including teaching assistants, special education counselors or school directors. Inter resort effort for implementation of international strategy documents into national legislation in the area of common education including PE are step by step fulfilled. Paradoxically, Czech Republic is, in some aspects, more prepared for functional system of pupil inclusion into common physical education programs than most of other countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Adapted Physical Activity through the lifespan

  • ISBN

    978-80-87647-39-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    80-90

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    22. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku