Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti s online výukou Kurzu právnických dovedností v době pandemie aneb Lze právnické dovednosti plnohodnotně vyučovat online?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F22%3A73618199" target="_blank" >RIV/61989592:15220/22:73618199 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=925" target="_blank" >https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=925</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti s online výukou Kurzu právnických dovedností v době pandemie aneb Lze právnické dovednosti plnohodnotně vyučovat online?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje metodiku výuky předmětu „Kurz právnických dovedností“ vyučovaného na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Článek na příkladu tohoto konkrétního předmětu analyzuje, jaká úskalí a jaké nové možnosti přinesla výuka v online prostředí v době pandemie Covid-19. Autor se v závěru zamýšlí nad tím, zdali lze tento dovednostní předmět plnohodnotně vyučovat v online prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Experience with online education of Legal Ckills course in pandemic era or can we teach legal skills online adequately?

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the teaching methodology of the course „Legal Skills Course“ taught at the Faculty of Law of Palacký University in Olomouc. The article uses the example of this particular course to analyse the pitfalls and new possibilities of teaching in an online environment in the time of the Covid19 pandemic. The author concludes by considering whether this skills course can be fully taught in an online environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Iuridica Olomucensia

  • ISSN

    1801-0288

  • e-ISSN

    1805-9554

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    28-39

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus