Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané faktory studijní úspěšnosti i profesního uplatnění vysokoškolských studentů s postižením (se zaměřením na vstupní předpoklady, očekávání a motivaci studentů zejm. s tělesným postižením)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F14%3A33151669" target="_blank" >RIV/61989592:15260/14:33151669 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané faktory studijní úspěšnosti i profesního uplatnění vysokoškolských studentů s postižením (se zaměřením na vstupní předpoklady, očekávání a motivaci studentů zejm. s tělesným postižením)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zabývá zásadními faktory ovlivňujícími studijní a profesní úspěšnost studentů s tělesným (nejen) postižením. Všímá si souvztažnosti mezi studijními podmínkami a studentovým postižením v kontextu jeho přání, očekávání, motivace a uvědomění si smyslu svého usilování. Poukazuje na souvislost mezi studiem, pracovním uplatněním a solidní kvalitou života. Vychází jak z odborné literatury, tak ze situační analýzy a zpracování poznatků z dvacetiletého empirického výzkumu, jenž shrnuje a interpretuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected factors educational success i employability of university students with a disability (with a focus on the input assumptions, expectations and motivation of students esp. with physical disability)

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the key factors influencing academic and professional success of students with physical (not only) disabilities. Notes the correlation between study conditions and the student's disability in the context of his wishes, expectations, motivation and awareness of the meaning of his aspirations. Highlights the link between study, work and applying solid quality of life. Based both from literature and from the situational analysis and process knowledge from twenty years of empirical research, which summarizes and interprets.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Otázky inkluzivního vzdělávání studentů se specifickými potřebami v pregraduální přípravě

  • ISBN

    978-80-7464-663-8

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    108-123

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly