Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Feuerstein's Instrumental Enrichment Methods as a Strategy of Support and Therapy of People with Special Needs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F21%3A73607902" target="_blank" >RIV/61989592:15260/21:73607902 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2021/10/ssf_3_21_s_obalkou.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2021/10/ssf_3_21_s_obalkou.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Feuersteinova metóda inštrumentálneho obohacovania ako stratégie podpory a terapie ľudí so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článok sa zameriava na charakteristiku metódy inštrumentálneho obohacovania a jej nástrojov podľa Reuvena Feuersteina (FIE), ako aj na štrukturálnu kognitívnu modifikovateľnosť ako východiskový bod. Metóda tiež zahŕňa aplikované systémy, ako je dynamická diagnostika a dynamické hodnotenie, kognitívne mapy, sprostredkované skúsenosti s učením, inštrumentálne obohacovania a jeho nástroje a modifikované prostredie. Predstavujeme praktické využitie tejto metódy a súčasné trendy v jej používaní nielen pri učení osôb so špeciálnymi potrebami, ale aj pri ich terapii.

  • Název v anglickém jazyce

    Feuerstein's Instrumental Enrichment Methods as a Strategy of Support and Therapy of People with Special Needs

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the characteristics of the instrumental enrichment method and its tools according to Reuven Feuerstein (FIE) as well as on structural cognitive modifiability as its starting point. The method also includes applied systems, such as dynamic diagnostics and dynamic assessment, cognitive maps, the mediated learning experience, instrumental enrichment and its tools, and shaped modifying environments. In this paper we present the practical use of this method and current trends in its use not only in the learning of persons with special needs but also in their therapy

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    90-101

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus