Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Umění zprostředkovaného učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110897" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110897 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11240/08:00010369

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Umění zprostředkovaného učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha Umění zprostředkovaného učení představuje jednu z nejvlivnějších současných sociokulturních teorií vývoje poznávacích funkcí-teorii strukturní kognitivní modifikovatelnosti. Autorem teorie strukturní kognitivní modifikovatelnosti (SKM)je izraelskýpsycholog Reuven Feuerstein (jehož osobnosti je v knize rovněž věnován prostor). Kniha nabízí českému čtenáři detailní popis jednotlivých částí a pojmových rámců teorie SKM: osvětluje pojem zkušenosti zprostředkovaného učení, kognitivní mapa a deficitníkognitivní funkce. Představuje rovněž program Instrumentální obohacování, který je považován za jeden z nejvlivnějších současných programů pro rozvoj kognitivních funkcí a systematickou výuku dovedností myslet. S úspěchem se tento program užívá rovněž jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Čtenář má možnost se v knize seznámit s principy práce s tímto programem, jeho obsahem i formami jeho aplikací. Kniha umění zprostředkovaného učení se rovněž věnuje

  • Název v anglickém jazyce

    The Art of Mediated Leranng

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of this book is to introduce currently very influential psychological theory explaining cultural and social features of cognitive development- so called Stucture Cognitive Modifiability. Theory of Structural Cognitive Modifiability (SCM) was developed by Israeli psychologist Reuven Feuestein and represents one of the most influential theories of cognitive development produced in the second half of twentieth century. This book is the first printed book in Czech Republic offering detailed descriptionof this theory and its key concepts: Mediated Learning Experience, Cognitive Map and theory of Deficient Cognitive Functions. This book also enables a reader to understand principles and content of Feuerstein´ Instrument Enrichment- intervention program,which can be understood as a way to apply principles of SCM into the psychological and pedagogical practice. Author of this book is also presenting current outcomes of research that has been done to assess Instrumental enrichment?s effec

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87258-02-6

  • Počet stran knihy

    121

  • Název nakladatele

    Togga

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy