Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O jedné z metod vzdělávání matematicky nadaných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F04%3A00005391" target="_blank" >RIV/61989592:15310/04:00005391 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O jedné z metod vzdělávání matematicky nadaných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metody vzdělávání žáků nadaných na matematiku jsou v poslední době velmi často diskutovanou oblastí, neboť jejich důležitost je bezesporná. V příspěvku je uvedena jedna z možných metod, která je u nás opomíjena, přestože by mohla být s úspěchem aplikována například ve vzdělávání matematicky nadaných středoškoláků. Jedná se o Renzulliho metodu otáčivých dveří. Článek odhaluje možnosti využití výše zmiňované metody v hodinách matematiky na gymnáziích se zaměřením na matematiku s ohledem na specifické požadavky na výuku talentovaných žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    About one method of education of matematically gifted students.

  • Popis výsledku anglicky

    The methods of education of mathematically gifted students belong among frequently discussed topics nowadays because they are very important. The contribution describes one of the possible mezhods which is being omitted even though it could be used successfully, for example in the education of mathematically gifted students at secondary schools. It is the Renzulli's revolving door. The contribution shows the posssibilities of using this method in matematic lessons at grammer schools which are aimed at mathematics with respect to specific demand on education of the gifted students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1446" target="_blank" >GA406/03/1446: Měnící se role učitele a žáka v nastupující informační společnosti ve vztahu k požadavkům státní koncepce informační politiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník ke konferenci Reflexe současných problémů pedagogiky v disertačních pracích studentů doktorského studijního programu II.

  • ISBN

    80-7220-201-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Votobia

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku