Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní centra v České republice - nová fáze transformace českého maloobchodu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F06%3A00002661" target="_blank" >RIV/61989592:15310/06:00002661 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní centra v České republice - nová fáze transformace českého maloobchodu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    První velkoplošná nákupní centra na světě (tzv. shopping centra, shopping malls) byla zprovozněna ve Spojených státech amerických již v 50. letech 20. stoeltí. Počšátkem 60. let minulého století byl formát nákupních center převzat některými západoevropskými státy, kde velmi rychle zdomácněl, zejména ve Velké Británii, Francii a Německu. Jejich plocha dosahuje často sto i více tisíc metrů čtverečnch a představují kombinaci desítek (u nmejvěřtších i stovek) prodejen a širokého spektra služeb nakupujícím.

  • Název v anglickém jazyce

    Shopping centers in the Czech republic - a new phase of Czech retail transformation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on shopping centres as a new spatial phenomenon in the transformation of the Czech retail sector. Typical of the second developmental phase of the transformation, they introduce a new dimension into the retail potential of Czech society. Shopping centres in the Czech Republic focus increasingly on non-shopping activities such as entertainment and leisure as consumer commodities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F0535" target="_blank" >GA402/04/0535: Transformace sektoru služeb na území</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Facultatis Studiorum Humanitatis et Naturae Universitatis Prešoviensis. Folia Geographica 10. Prírodné vedy.

  • ISSN

    1336-6149

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    45

  • Číslo periodika v rámci svazku

    45

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    571

  • Strana od-do

    493-499

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus