Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004510" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004510 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V publikaci je zpracována koncepce počáteční přípravy učitelů pro výuku přírodovědy v integrovaném propojení tří tradičních předmětů ? fyziky, chemie a biologie. V přípravě je kladen důraz na získání kompetencí pro výuku, v níž by žáci byli vedeni k porozumění sjednocujícím konceptům přírodovědných oborů a pojetí přírodovědného obrazu světa. I když studium učitelství přírodovědy pro druhý stupeň základní školy není u nás obvyklé, lze takto zaměřenou koncepci přípravy učitelů považovat za perspektivní, což školám umožní zařazení integrované výuky přírodovědy do školních vzdělávacích programů. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.

  • Název v anglickém jazyce

    Initial Science Teacher Training

  • Popis výsledku anglicky

    The concept of initial science teacher training is designed in this publication. The basic competencies of science teachers are described in the project. The presented model of initial science teacher training should play an important role in the scienceteacher education in the future. Publication was printed with the support of the Czech Science Foundation under the project GAČR 406/05/0188 named Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-1788-2

  • Počet stran knihy

    64

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy