Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004510" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004510 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědy
Popis výsledku v původním jazyce
V publikaci je zpracována koncepce počáteční přípravy učitelů pro výuku přírodovědy v integrovaném propojení tří tradičních předmětů ? fyziky, chemie a biologie. V přípravě je kladen důraz na získání kompetencí pro výuku, v níž by žáci byli vedeni k porozumění sjednocujícím konceptům přírodovědných oborů a pojetí přírodovědného obrazu světa. I když studium učitelství přírodovědy pro druhý stupeň základní školy není u nás obvyklé, lze takto zaměřenou koncepci přípravy učitelů považovat za perspektivní, což školám umožní zařazení integrované výuky přírodovědy do školních vzdělávacích programů. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Název v anglickém jazyce
Initial Science Teacher Training
Popis výsledku anglicky
The concept of initial science teacher training is designed in this publication. The basic competencies of science teachers are described in the project. The presented model of initial science teacher training should play an important role in the scienceteacher education in the future. Publication was printed with the support of the Czech Science Foundation under the project GAČR 406/05/0188 named Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-1788-2
Počet stran knihy
64
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—