Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelská výuka chemie se zahrnutím záhad

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10314139" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10314139 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelská výuka chemie se zahrnutím záhad

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Evropský projekt TEMI (Teaching Enquiry with Mysteries Incorporated) je projekt přírodovědného vzdělávání adresovaný především učitelům přírodovědných předmětů. Jeho realizace je založena na čtyřech základních aspektech vycházejících z požadavků IBSE a profesionálního rozvoje učitelů. Přírodovědecká fakulta UK je jedním z partnerů projektu a zároveň organizátorem odborných seminářů určených pro učitele základních a středních škol, kteří jsou školeni v badatelsky orientované výuce se zahrnutím záhad. Naseminářích jsou představovány i nově vytvářené úlohy, které jsou koncipovány tak, že zahrnují poutavou záhadu motivující žáky k řešení problémů

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry Chemistry Education with Mysteries Incorporated

  • Popis výsledku anglicky

    The European project TEMI (Teaching Enquiry with Mysteries Incorporated) is a science education project adressed mostly to science teachers. Its realization stems from four basic aspects that are based on the requirements of IBSE and the professional development of teachers. The Faculty of Science at Charles University in Prague is one of the project's partners; it also organizes professional teacher trainings for primary and secondary school teachers who are being trained in inquiry-based education with mysteries incorporated. The trainings also introduce newly-created problems concepted to include an engaging mystery that motivates the students to solve the problem

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY

  • ISBN

    978-80-210-7954-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    15-21

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno 2015

  • Datum konání akce

    20. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku