Badatelská výuka chemie se zahrnutím záhad
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10314139" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10314139 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Badatelská výuka chemie se zahrnutím záhad
Popis výsledku v původním jazyce
Evropský projekt TEMI (Teaching Enquiry with Mysteries Incorporated) je projekt přírodovědného vzdělávání adresovaný především učitelům přírodovědných předmětů. Jeho realizace je založena na čtyřech základních aspektech vycházejících z požadavků IBSE a profesionálního rozvoje učitelů. Přírodovědecká fakulta UK je jedním z partnerů projektu a zároveň organizátorem odborných seminářů určených pro učitele základních a středních škol, kteří jsou školeni v badatelsky orientované výuce se zahrnutím záhad. Naseminářích jsou představovány i nově vytvářené úlohy, které jsou koncipovány tak, že zahrnují poutavou záhadu motivující žáky k řešení problémů
Název v anglickém jazyce
Inquiry Chemistry Education with Mysteries Incorporated
Popis výsledku anglicky
The European project TEMI (Teaching Enquiry with Mysteries Incorporated) is a science education project adressed mostly to science teachers. Its realization stems from four basic aspects that are based on the requirements of IBSE and the professional development of teachers. The Faculty of Science at Charles University in Prague is one of the project's partners; it also organizes professional teacher trainings for primary and secondary school teachers who are being trained in inquiry-based education with mysteries incorporated. The trainings also introduce newly-created problems concepted to include an engaging mystery that motivates the students to solve the problem
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY
ISBN
978-80-210-7954-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
15-21
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno 2015
Datum konání akce
20. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—