Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Soubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů ? část fyzikální

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004511" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004511 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Soubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů ? část fyzikální

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikaci tvoří náměty k jednoduchým experimentům v návaznosti na moduly didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů, které jsou zaměřeny na fyzikální problematiku. Výběr experimentů byl prováděn s ohledem na jejich jednoduchou realizaci a možnost variability použitých pomůcek. Experimenty lze provádět frontálně, žáci tak získají základní praktické dovednosti a návyky. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.

  • Název v anglickém jazyce

    Collection of supportive materials for transformation of the integrated model of science education ? part physics

  • Popis výsledku anglicky

    The publication contains the proposals for demonstration of simple experiments to support integrated science teaching ?part physics- in lower secondary school. These experiments can be realized not only during school instruction but also at home. Experiments are divided in modules on the basis of research which was solved with the support of the Czech Science Foundation under the project GAČR 406/05/0188 named Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-1789-9

  • Počet stran knihy

    60

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy