Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projekt didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů (biologie, fyzika, chemie)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004509" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004509 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projekt didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů (biologie, fyzika, chemie)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V publikaci je zpracován projekt, který prezentuje vizi přírodovědně gramotné populace. Naznačuje, jakými kompetencemi by měli žáci disponovat, aby v průběhu povinného nižšího sekundárního vzdělávání získali odpovídající přírodovědnou gramotnost. Projektformuluje jednu z možností perspektivního didaktického systému přírodovědné výuky, kterou lze charakterizovat tezí ? přírodní vědy pro všechny žáky. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.

  • Název v anglickém jazyce

    Project of Integrated Science (biologie, physics and chemistry)

  • Popis výsledku anglicky

    The project presents the vision of science literacy population. The main idea of the educational system of integrated science is formulated in the words ´Science for all´. The basic competencies of science education in lower secondary school are described in the project. Publication was printed with the support of the Czech Science Foundation under the project GAČR 406/05/0188 named Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-1791-2

  • Počet stran knihy

    112

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy