Projekt didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů (biologie, fyzika, chemie)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004509" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004509 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projekt didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů (biologie, fyzika, chemie)
Popis výsledku v původním jazyce
V publikaci je zpracován projekt, který prezentuje vizi přírodovědně gramotné populace. Naznačuje, jakými kompetencemi by měli žáci disponovat, aby v průběhu povinného nižšího sekundárního vzdělávání získali odpovídající přírodovědnou gramotnost. Projektformuluje jednu z možností perspektivního didaktického systému přírodovědné výuky, kterou lze charakterizovat tezí ? přírodní vědy pro všechny žáky. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Název v anglickém jazyce
Project of Integrated Science (biologie, physics and chemistry)
Popis výsledku anglicky
The project presents the vision of science literacy population. The main idea of the educational system of integrated science is formulated in the words ´Science for all´. The basic competencies of science education in lower secondary school are described in the project. Publication was printed with the support of the Czech Science Foundation under the project GAČR 406/05/0188 named Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-1791-2
Počet stran knihy
112
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—