Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pregraduální příprava učitelů na integrované přírodovědné vzdělávání na primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33158204" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33158204 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pregraduální příprava učitelů na integrované přírodovědné vzdělávání na primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o možnosti integrovaného vyučování v přírodovědném vzdělávání na primární škole. Seznamuje se základními pojmy v oblasti integrovaného vyučování, nastiňuje historii integrovaného vyučování a popisuje možnosti integrace učiva v současnémkurikulu. V závěru ilustruje inovace, které byly provedeny v rámci řešení projektu FRUP: Modernizace a podpora interaktivity výuky integrovaného přírodovědného a společenskovědního základu na Katedře primární a preprimární pedagogiky, Pedagogické fakultyUP v Olomouci.

  • Název v anglickém jazyce

    Pregradual teacher's preparation for integrated environmental education at primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the possibilities of integrated education in science education at the primary school. Introduces the basic concepts in the field of integrated education, integrated education, outlines the history and describes the possibilities ofintegrating the curriculum in the current curriculum. In conclusion illustrates the innovations that have been made within the project FRUP: Modernization and support of interactivity in education of integrated scientific and social science knowledge base at the Department of primary and pre-primary education, Faculty of Education, Palacky University in Olomouc.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Magister : Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    38-56

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus