Pregraduální příprava učitelů na integrované přírodovědné vzdělávání na primární škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33158204" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33158204 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pregraduální příprava učitelů na integrované přírodovědné vzdělávání na primární škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o možnosti integrovaného vyučování v přírodovědném vzdělávání na primární škole. Seznamuje se základními pojmy v oblasti integrovaného vyučování, nastiňuje historii integrovaného vyučování a popisuje možnosti integrace učiva v současnémkurikulu. V závěru ilustruje inovace, které byly provedeny v rámci řešení projektu FRUP: Modernizace a podpora interaktivity výuky integrovaného přírodovědného a společenskovědního základu na Katedře primární a preprimární pedagogiky, Pedagogické fakultyUP v Olomouci.
Název v anglickém jazyce
Pregradual teacher's preparation for integrated environmental education at primary school
Popis výsledku anglicky
The article discusses the possibilities of integrated education in science education at the primary school. Introduces the basic concepts in the field of integrated education, integrated education, outlines the history and describes the possibilities ofintegrating the curriculum in the current curriculum. In conclusion illustrates the innovations that have been made within the project FRUP: Modernization and support of interactivity in education of integrated scientific and social science knowledge base at the Department of primary and pre-primary education, Faculty of Education, Palacky University in Olomouc.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Magister : Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
38-56
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—