Soubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů ? část chemická
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004512" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004512 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Soubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů ? část chemická
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace obsahuje náměty k provádění jednoduchých experimentů v rámci chemické části integrovaného projektu výuky přírodovědných předmětů na základní škole. Jde o experimenty nenáročné na provedení a technické zázemí a většina z nich je koncipována jakofrontální, popř. domácí pokus. Experimenty jsou rozděleny podle modulů didaktického systému integrované výuky přírodovědných předmětů, jehož koncepce je řešena v rámci výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání,podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Název v anglickém jazyce
Collection of supportive materials for transformation of the integrated model of science education ? part chemistry
Popis výsledku anglicky
The publication contains the proposals for demonstration of simple experiments to support integrated science teaching in lower secondary school. These experiments can be realized not only during school instruction but also at home. Experiments are divided in modules on the basis of research which was solved with the support of the Czech Science Foundation under the project GAČR 406/05/0188 named Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-1790-5
Počet stran knihy
64
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—