Inovace pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F08%3A00005553" target="_blank" >RIV/61989592:15310/08:00005553 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci probíhají 3 typy pedagogických praxí studentů (náslechová, asistentská a souběžná), které řídí Centrum pedagogické praxe. Prostřednictvím internetu toto centrum (adresa: cpp.upol.cz) předává studentům potřebné informace a materiály ke všem typům pedagogických praxí a ke zpracování studentského portfolia, které student předkládá při státní závěrečné zkoušce z pedagogiky a psychologie.
Název v anglickém jazyce
The Innovation of Pedagogical Practices for Future Chemistry Teachers
Popis výsledku anglicky
At the Faculty of Science at the Palacky University Olomouc are run three types of pedagogical practices ( individual continual, assistant and parallel), which are managed by the Centre of Pedagogical Practices. This Centre (through Internet at http://cpp.upol.cz/) provides the students necessary information and materials for all types of pedagogical practices as well as information and materials for processing of student?s portfolio, which student presents at the state final exam from pedagogy and psychology.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Current Trends in Chemical Curricula
ISBN
978-80-86561-60-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—