Research of new forms of competitions in fostering the creativity of youth
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F08%3A10218720" target="_blank" >RIV/61989592:15310/08:10218720 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Research of new forms of competitions in fostering the creativity of youth
Popis výsledku v původním jazyce
Poeple working in basic science are rightly concerned about a potential decline in the number of physics students. At the Faculty of science, Palacky University in Olomouc, Czech Republic, we have prepared a project entitled "Research of new forms of competitions in fostering the creativity of youth aimed at motivating them to study science, especially physics, mathematics and chemistry".
Název v anglickém jazyce
Research of new forms of competitions in fostering the creativity of youth
Popis výsledku anglicky
Poeple working in basic science are rightly concerned about a potential decline in the number of physics students. At the Faculty of science, Palacky University in Olomouc, Czech Republic, we have prepared a project entitled "Research of new forms of competitions in fostering the creativity of youth aimed at motivating them to study science, especially physics, mathematics and chemistry".
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Problems of Education in the 21st Century
ISSN
1822-7864
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
N
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—