Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum využívání internetu ve výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010616" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010616 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum využívání internetu ve výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný rozmach informačních a komunikačních technologií se projevuje v mnoha oblastech, tedy i ve výuce chemie. Mocným nástrojem k získání velkého množství informací je Internet, který zájemcům o chemické informace nabízí nejrůznější elektronické výukové materiály. Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci byl v letech 2008 ? 2009 realizován výzkum týkající se právě využívání Internetu ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaký je rozsah využívání Internetu a elektronických materiálů v činnostech souvisejících s výukou chemie na gymnáziích v ČR, a tím získat nezbytné informace k přípravě vlastního chemického výukového portálu, který by vyhovoval široké učitelské veřejnosti. V anotovaném článku se zabýváme technickým popisem prvních výsledků tohoto výzkumu, další vztahy a vazby budou předmětem dalšího zkoumání.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of using of the Internet in Chemistry teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching with the help of the Internet and its applications plays an important role in present education, considering that the importance of information and communication technologies is still growing. This article describes the first results of a research mapping the use of the Internet in chemistry teaching at grammar schools in the Czech Republic. The research was realized in 2008 ? 2009 at the Faculty of Science of Palacký University in Olomouc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E08021" target="_blank" >2E08021: Výzkum netradičních forem spolupráce středních škol s blízkými základními, středními i vysokými školami, se složkami místní samosprávy, firmami a dalšími subjekty</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-7435-018-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    50

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku