Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pilotní studie výzkumu mapujícího využití internetu ve výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010613" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010613 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pilotní studie výzkumu mapujícího využití internetu ve výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S rostoucím významem informačních a komunikačních technologií roste i význam Internetu a jeho využívání ve výuce a vzdělávání na různých typech škol. Článek se zabývá výzkumem využití Internetu ve výuce chemie na gymnáziích v České republice, který probíhá na Oddělení Didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci od září 2008.

  • Název v anglickém jazyce

    Pilor study of research mapping the use of the internet in chemistry teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Growing importance of information and communication technologies requires deeper importance of the Internet and its using in teaching and education in various types of schools. This article describes the research mapping the use of the Internet in chemistry teaching at grammar schools in the Czech Republic, which has been in progress from September 2008 at the Section of didactis of chemistry at the Faculty of Science of Palacký University.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E08021" target="_blank" >2E08021: Výzkum netradičních forem spolupráce středních škol s blízkými základními, středními i vysokými školami, se složkami místní samosprávy, firmami a dalšími subjekty</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie II. - Zborník z medzinárodnej konferencie

  • ISBN

    978-80-8083-751-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    187

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Donovaly, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    27. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku