Pilotní studie výzkumu mapujícího využití internetu ve výuce chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010613" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010613 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pilotní studie výzkumu mapujícího využití internetu ve výuce chemie
Popis výsledku v původním jazyce
S rostoucím významem informačních a komunikačních technologií roste i význam Internetu a jeho využívání ve výuce a vzdělávání na různých typech škol. Článek se zabývá výzkumem využití Internetu ve výuce chemie na gymnáziích v České republice, který probíhá na Oddělení Didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci od září 2008.
Název v anglickém jazyce
Pilor study of research mapping the use of the internet in chemistry teaching
Popis výsledku anglicky
Growing importance of information and communication technologies requires deeper importance of the Internet and its using in teaching and education in various types of schools. This article describes the research mapping the use of the Internet in chemistry teaching at grammar schools in the Czech Republic, which has been in progress from September 2008 at the Section of didactis of chemistry at the Faculty of Science of Palacký University.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E08021" target="_blank" >2E08021: Výzkum netradičních forem spolupráce středních škol s blízkými základními, středními i vysokými školami, se složkami místní samosprávy, firmami a dalšími subjekty</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie II. - Zborník z medzinárodnej konferencie
ISBN
978-80-8083-751-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
187
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Donovaly, Slovenská republika
Datum konání akce
27. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—