Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Formation of a new structure of a current network of retail. The Case of the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33118841" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33118841 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Ksztaltowanie sie nowego ukladu sieciowego w handlu detalicznym - przyklad czeski

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Celem artykulu jes przedstawienie waźnych aspoktów transformacji przestrzenno-ekonomicznej struktury handlu detalicznego na pryzkladzie Republiki Czeskiej, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na ksztaltowanie sie nowego ukladu sieciowego sektora handlu. czeski handel w ciagu ostatnich dwudziestu lat zmienil sie zsadniczo, jeśli chodzi o sturkture organizacyjno-przestrzenna i w wielu przypadkach odzwierciedla model tranformacji struktur handlu w krajach Europy Środkowej. Z geograficzneho punktu vidzenia interesujacy jest efekt przestrzennej dyfuzji innowacji, która moźna prześledzić w segmencie supermarketów, hipermarketów czy sklepów dyskontowych.

  • Název v anglickém jazyce

    Formation of a new structure of a current network of retail. The Case of the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents by means of a case study (Czech Republic) the key aspects of transformation of economic- geographical structure of retail towards formation of a modern network structure of the sector. Czech retail sector has undergone cardinal changes of its spatial-organisational structure in the last 20 years and in many cases it hase reflected the transformation model of retail structures in the region of Central Europe. From the geographical aspect it is interesting to point out the diffuse effect of the spread of innovations, such as supermarkets, hypermarkets or discount stores.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/IAA301670901" target="_blank" >IAA301670901: Časoprostorová organizace denních urbánních systémů: analýza a hodnocení vybraných procesů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Przeksztalcenia regionalnych struktur funkcjonalno-przestrzennych. Wspólczesne kierunki przemian spoleczno-ekonomicznych

  • ISBN

    978-83-62673-10-0

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    173-181

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Wroclawski

  • Místo vydání

    Wroclaw

  • Kód UT WoS kapitoly