Initial Mathematics Teacher Training at University of Vienna
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F12%3A33139551" target="_blank" >RIV/61989592:15310/12:33139551 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/12:33139551
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Initial Mathematics Teacher Training at University of Vienna
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with the contents and organization of the study programme for future teachers of mathematics at Mathematical faculty of University in Vienna in connection with the innovation of similar studies at Faculty of Science, Palacky Universityin Olomouc that is realized within ESF project "Professional training of teachers of sciences for careers in a competitive environment.
Název v anglickém jazyce
Initial Mathematics Teacher Training at University of Vienna
Popis výsledku anglicky
The article deals with the contents and organization of the study programme for future teachers of mathematics at Mathematical faculty of University in Vienna in connection with the innovation of similar studies at Faculty of Science, Palacky Universityin Olomouc that is realized within ESF project "Professional training of teachers of sciences for careers in a competitive environment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium (online)
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
II
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
24-32
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—