Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dotazníkové šetření ve výuce chemie na středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F12%3A33143136" target="_blank" >RIV/61989592:15310/12:33143136 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dotazníkové šetření ve výuce chemie na středních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V roce 2009 bylo obesláno 185 základních škol v rámci dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na realizaci experimentů v hodinách chemie. Všichni respondenti měli k dispozici papírovou i on-line formu dotazníku, umístěného na webové stránce. Tento příspěvek, kromě vlastního vyhodnocení názorů pedagogů týkajících se provádění experimentů v hodinách chemie, srovnává výhody a nevýhody obou forem dotazníku a jejich preference rozdílnými skupinami respondentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Questionnaire survey in Chemistry education at secondary schools

  • Popis výsledku anglicky

    During the year 2009 the 185 elementary school teachers were asked within the frame of educational questionnaire survey. All respondents received both forms of questionnaire survey - i.e.postal paper form and on-line questionnaire located on the website(direct link). This contribution focused on the teachers' answers and attitudes shortly compares advantages and disadvantages of both questionnaire survey forms and teachers' preferences for different respondents groups.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-210-5908-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    26-35

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    17. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku