Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj velkoplošného maloobchodu Olomouce a výzkum nákupního chování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33152508" target="_blank" >RIV/61989592:15310/14:33152508 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14310/14:00073711

  • Výsledek na webu

    <a href="http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kres/4884317/48596005/096_2014.pdf" target="_blank" >http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kres/4884317/48596005/096_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-96" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-96</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj velkoplošného maloobchodu Olomouce a výzkum nákupního chování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Česká města jsou dlouhodobě vystavena tlakům nadnárodních maloobchodních řetězců, což se projevuje v nebývale zvýšené míře rovněž změnou nákupních zvyklostí obyvatel měst a okolí. Jejich preference pro volbu konkrétní velkoplošné prodejny jsou silně a často i podprahově ovlivňovány promyšlenými marketingovými aktivitami maloobchodních řetězců. Příspěvek se věnuje problematice vývoje velkoplošného maloobchodu v Olomouci a rozboru velkoplošné maloobchodní vybavenosti ve vnitřní struktuře města. Následujeanalýza nákupního chování obyvatel města.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Large-Scale Retail in Olomouc and Shopping Behaviour Research

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech cities are under long-term pressure from international retailers which is also reflected in the changing shopping behaviour of the urban population and those living in the suburbs. Their preferences towards a certain store are often subliminally strongly influenced by the sophisticated marketing activities of the retail chains. The paper addresses the topic of large-scale retail development in Olomouc and the analysis of the large-scale retail facilities in the internal structure of the city.This is followed by an analysis of the shopping behaviour of the urban population.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA403%2F09%2F0885" target="_blank" >GA403/09/0885: Prostorové modely chování v měnícím se urbánním prostředí z pohledu geografie času</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XVII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách

  • ISBN

    978-80-210-6840-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    740-748

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Hustopeče

  • Datum konání akce

    18. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku