Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementace IS HAP na Pedagogické fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F15%3A33162230" target="_blank" >RIV/61989592:15310/15:33162230 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Implementace IS HAP na Pedagogické fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem zakázky byla implementace Informačního systému pro hodnocení akademických pracovníků (IS HAP) na Pedagogické fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích (dále PF JU). Tato implementace zahrnovala: školení akademických a řídících pracovníků PF JU pro práci s IS HAP; provedení hloubkové analýzy uložených dat PF JU a prvotní nastavení parametrů modelu hodnocení IS HAP na základě této analýzy; doladění parametrů modelu hodnocení na základě diskuze s vedením PF JU. Součástí zakázky byla také úprava IS HAP umožňující zahrnout do hodnocení výstupy tvůrčí umělecké činnosti evidované v Registru uměleckých výstupů (RUV). V IS HAP je výkon každého akademického pracovníka hodnocen jak v oblasti pedagogické (PA), tak i v oblasti výzkumu a vývoje (RD). Vstupní data jsou získávána formou webových formulářů, které jsou předvyplněné daty z IS STAG a následně doplněny akademickými pracovníky. Každé aktivitě obsažené ve formuláři je přiřazena bodová hodnota odrážející význam nebo časovou náročnost dané aktivity. Jak v oblasti PA, tak i RD jsou stanovena standardní bodová hodnocení - odlišná pro odborné asistenty, docenty, profesory a další akademické pracovníky. Celková hodnocení v obou oblastech jsou zobrazena graficky a vyjádřena slovně s využitím jazykové fuzzy škály. Pro agregaci dílčích hodnocení za oblast PA a RD je následně použit jazykově orientovaný fuzzy expertní systém. Tento typ agregace je "průhledný" a snadno pochopitelný i pro laiky, jelikož je popsán jazykově (pomocí jazykových pravidel). Výsledné celkové hodnocení je opět k dispozici v grafické i jazykové podobě. IS HAP také u každého akademického pracovníka zohledňuje míru zatížení akademickými funkcemi a manažerskou činností a poskytuje grafický a jazykový popis jeho celkového vytížení.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of IS HAP on the Pedagogical faculty of the University of South Bohemia in České Budějovice

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of this contract was the implementation of the Information system for academic staff performance evaluation (IS HAP in later text) on the Pedagogical faculty of the University of South Bohemia in České Budějovice (PF JU in later text). The implementation included: a training presentation for the academic staff members and the supervisors at the PF JU; an in-depth analysis of the stored data of PF JU and a preliminary setting of the evaluation model parameters in IS HAP based on the results of this analysis; the final tuning of the evaluation model parameters stemming from the discussion with the PF JU management. The contract also contained a modification of the IS HAP that would make it possible to include artistic work outcomes registered in the Registry of Artistic Performance in the evaluation. In IS HAP, the performance of each member of academic staff is evaluated in both pedagogical, and research and development (R&D) areas. Input data are acquired from a form which is filled by the data from IS STAG and subsequently supplemented by the data provided by the academic staff members. Each activity is assigned a score according to its importance and time-consumption. Both pedagogical and R&D areas are assigned a standard score - different for senior assistant professors, associate professors, and professors. For better clarity and easier interpretation, the partial evaluations in both areas are available in graphical and verbal form. A linguistic fuzzy expert system is then used to aggregate the partial evaluations in pedagogical area and in the area of R&D. This type of aggregation is transparent and comprehensible even to a layman as it is described in linguistic terms. The overall aggregated evaluation is available in graphical and verbal form. The evaluation model of IS HAP also takes into account the load of managerial activities with each member of academic staff. This way the overall work load of members of academic staff can be calculated.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    2

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Verze