Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching physics nowadays - quo vadis gen Y?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F16%3A33161193" target="_blank" >RIV/61989592:15310/16:33161193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching physics nowadays - quo vadis gen Y?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to discuss the changing school environment. The main problem is the digitalized communication and networking in education. It copies the way of learning of the generation WHY. Key trends in teaching and learning will be pointed out and the problem concerning the education standards will be mentioned. The 21st century school and teachers have to change teaching methods and start to take advantage of ICT technologies. The new approach must be realized at universities, in the pre - service teacher education, too. Examples of the iinovation in undergraduate physics teacher education at the Faculty of Science in Olomouc are presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching physics nowadays - quo vadis gen Y?

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to discuss the changing school environment. The main problem is the digitalized communication and networking in education. It copies the way of learning of the generation WHY. Key trends in teaching and learning will be pointed out and the problem concerning the education standards will be mentioned. The 21st century school and teachers have to change teaching methods and start to take advantage of ICT technologies. The new approach must be realized at universities, in the pre - service teacher education, too. Examples of the iinovation in undergraduate physics teacher education at the Faculty of Science in Olomouc are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vymedzenie obsahu školskej fyziky

  • ISBN

    978-80-558-1080-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    70-79

  • Název nakladatele

    Pobočka JSMF v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Račkova Dolina

  • Datum konání akce

    15. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku