Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Depiction of Vulnerable people from developing countries and the use of Poverty marketing methods on websites of particular non-profits

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F16%3A33162896" target="_blank" >RIV/61989592:15310/16:33162896 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vssvalzbety.sk/userfiles/AMnapublikovanieonline1-2016.pdf" target="_blank" >http://www.vssvalzbety.sk/userfiles/AMnapublikovanieonline1-2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Zobrazovanie zraniteľných osôb z rozvojových krajín a metódy marketingu chudoby na internetových stránkach vybraných neziskových organizácií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cieľom predkladaného príspevku je vysvetliť fenomén marketingu chudoby na príklade analýzy konkrétneho použitia marketingu chudoby neziskovými organizáciami na územiach Českej a Slovenskej republiky. Analýza sa zameriava na získavanie prostriedkov a metódy online marketingu v podobe fotografií, ktoré organizácie na svojich webových stránkach používajú. V rámci interpretácie výsledkov analýzy budú pripomenuté kódexy a príručky pre mimovládne rozvojové organizácie a novinárov, teda súbory pravidiel o tom, ako by média a PR organizácie mali informovať o udalostiach a ľuďoch z krajín súčasného globálneho Juhu a vyvarovali sa tak stereotypov, manipulácii verejnej mienky.

  • Název v anglickém jazyce

    A Depiction of Vulnerable people from developing countries and the use of Poverty marketing methods on websites of particular non-profits

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to explain the phenomenon of poverty marketing, and to describe the current situation of the use of poverty marketing by non-profit organizations in the Czech Republic and Slovakia. The analysis focuses on the funding and methods of online marketing of several Czech and Slovak non-profit organizations by publishing photographs on their web sites. As a part of results' interpretation the existing code of conducts and guidelines for non-governmental development organizations and journalists (related to the portrayal of images and news) will be mentioned. There are sets of rules defining how media should cover events and people from countries of the current global South without creating stereotypes or manipulating public opinion.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta missiologica

  • ISSN

    1337-7515

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    31-47

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus